Sider

tirsdag den 21. juni 2011

I gang........

Jeg har længe overvejet at oprette en blog og har endda fået et par opfordringer til det ind imellem, men ting tager jo tid fra overvejelse til handling, men nu er den så altså godt på vej.
Jeg skal prøve på at være flittig med at blogge lidt om de forskellige kreativiteter jeg får mig kastet ud i fra tid til anden, og der vil sikkert også kunne snige sig lidt ind om min skønne datter og vores (min mand og jeg) altoverskyggende interesse: hundene og hvad der dertil følger.
I disse dage er vi ved at shine vores toilet (ikke selve toilettet da det nok er begrænset hvilke muligheder der er for forskønnelse der, men rummet) lidt op, der har hersket lidt tilfældig indretning der længe, men det bliver der så gjort noget ved nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...