Sider

torsdag den 21. juli 2011

Hundesenge

Jeg har fået noget tid siden konstrueret disse hundesenge i protest mod de utrolig ucharmerende plastikmodeller og andre der er på markedet, som jeg ikke synes gør ret meget godt for et hjem. Hundene vil dog stadig gerne have en kurv/kasse at lægge sig op i så derfor disse.


Den store hund har en stor seng i stuen, der er knap så meget spræl i farven på betrækket på billedet, men han fælder sådan nogle irriterende små sorte stive hår, som kan ødelægge skønheden på enhver lys farve, og desuden må en dobermann han vel godt få lidt maskulint army-stof at ligge på, selvom han til (de fleste) tider glemmer det der maskuline, og opfører sig mere som en lille tøs...



Denne her er en cocker størrelse seng, der kan ligge et par stykker af dem i den, hvis de gider at komme hinanden ved. Størrelsen er som en hovedpude og jeg har syet en masse forskellige betræk som jeg skifter med når de får svinet dem til, og det sker jo jævnligt alt efter vejret.


2 kommentarer:

  1. Hvordan laver du kasserne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem laver jeg af mdf plade og så i de mål jeg nu gerne vil have

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...