Sider

mandag den 15. august 2011

Retro-guf

Siden 2006 har jeg boet i Brædstrup, eller i hvert fald i en forstad til Brædstrup. Og jeg har, ikke før nu, fået snøvlet mig ind i Retro Garagen, som ligger i Brædstrup.... Shame on me! Men måske har det været en god ting for min økonomi, for hold nu op, hvor er der bare mange lækre ting inde hos Sune, som har Retro Garagen. Der er fyldt op med retro skønheder fra gulv til loft i hans forholdsvis store garage, og jeg brugte lang tid på bare at kigge og forelske mig i alle de lækre sager. Jeg havde ikke mit kamera med den dag, men jeg kommer helt sikkert snart forbi igen, og har jeg lavet en aftale med ham om en lille billedreportage. Jeg kom jo selvfølgelig ikke tomhændet derfra, og det var utrolig svært at begrænse mig til de ting jeg fik med mig hjem, men man må jo have lidt disciplin ind imellem.

Metalbakke der passer lige ind i køkkenet

Ethel Von Horn dåse

Anden dåse i samme lækre farveskala

Erik Kold smørbøtte

Skøn havestol som jeg håber at nå at sidde lidt mere i her i sommer, selvom den ikke lige viser sig fra den bedste side i tiden

Derudover kom der også en stak retrostoffer med hjem i form af dynebetræk og pudebetræk, som han har rigtig mange af. Det var svært at vælge, men valget faldt på disse denne gang:







Retro Garagen har ingen hjemmeside eller onlinebutik, så det kræver et besøg i Brædstrup for at gå på opdagelse i retro universet

2 kommentarer:

  1. Hej Fru Bach :o)

    Tak for din hilsen på min blog :o) Ih hvor fedt at finde en ny lækker blog. MUMS siger jeg bare ;o) Det er ikke sidste gang jeg ligger min blogvej forbi. Og så må jeg da nok lige savle lidt over alle dine skønne fund :o) Åh den havestol emmer da af hygge ;o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Hej blot til info - din dåser er IKKE Ethel Von Horn….

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...