Sider

lørdag den 24. september 2011

Hyggelig dag -

- i godt selskab. I dag har Johanna og jeg været på besøg hos en veninde og hendes skønne datter. Der er blevet leget, hygget og spist lækre sager. Vi var også en tur i Terapi Hobby, hvor jeg fik købt lidt forskellige sager til diverse projekter


Herefter gik turen til Viby Brugtvareterminal, der var mange gode sager, men prisen er lidt høj og da de har valgt, ikke at have indkøbsvogne til at fiksere små pilfingre i, blev det et rimelig kort og temmelig stressende besøg, så det blev kun til 4 fine bøjler til mig


Da Johanna og jeg kom hjem igen, havde den søde postdame været her med to pakker fra USA til mig. De indeholdt mine nye Melly and Me mønstre som jeg næsten ikke kan vente med at komme i gang med at kreere skønne dyr efter. De er købt på Etzy og jeg har glædet mig vildt meget til de ankom



1 kommentar:

  1. Terapi hobby, er det den i Hasselager?

    Hvis man tager tid til at kigge omkring i brugtvare terminalen kan man nu altså finde mange billige ting.. Det er jo forskellig ekræmmere der har ting derinde, så priserne kan sagtens svinge ret så meget, på den samme vare.. Så måske du skal tage afsted alene næste gang, jeg har i hvert fald gjort mange kup derover..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...