Sider

mandag den 17. oktober 2011

En træt men heldig kartoffel

Det er hvad jeg er.... jeg har vundet ikke mindre end to give aways de sidste par dage så det er jo helt vildt. Jeg skal nok vise dem frem når de når frem til mig, glæder mig meget til at modtage de lækre sager.
Der har ikke været så meget aktivitet her i dag, min lille Johanna skat har været lidt syg og har hostet meget i nat, derfor har vi alle været trætte i dag og har ikke haft det store energioverskud.
Jeg har dog også fået sendt to pakker afsted, én som er en bytter og én som er en gave, også mere om det senere.


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til dig... Glæder mig til at se hvad du har vundet...
    Kh Lene

    SvarSlet
  2. wau tillykke - er der en skøn tig.

    x
    Margit
    creative tail

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...