Sider

mandag den 31. oktober 2011

Jeg har fået en award

Jeg har sørme fået min første award og jeg er meget beæret over at modtage den. Awarden kommer fra denne blogger som laver en masse skønne krea ting, Tak for den!

Reglerne for modtagelsen af awarden er:
- Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.
- Give den videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nyligt
- Fortælle 8 ting om mig selv:

Jeg vil meget gerne fortælle 8 ting om mig selv, men jeg vælger at være en party stopper, og lader være med at sende den videre, ikke fordi jeg ikke synes der er nogen der fortjener den, snarere tværtimod, men jeg er ret ny i blogverdenen og har jo således opdaget en hel masse skønne blogs for nylig. Derudover har disse awards floreret rundt i blogland i lang tid, så der er efterhånden rigtig mange der har fortalt om dem selv osv. Håber jeg er tilgivet!?

1. Jeg er blevet afhængig af blogland (ligesom rigtig mange andre vist også er)

2. Jeg er mor til den skønneste datter på 2½ år

3. Jeg drømmer om at starte mit eget hundetræningscenter op og forhåbentlig er den drøm ikke alt for langt væk

4. Jeg er B-menneske, går sent i seng og hader at komme tidligt op, hvilket jo ikke harmonerer ret godt med mor-rollen

5. Jeg har opdrættet rotter til kæledyr i en del år førhen, havde omkring 70 tamrotter da der var flest.

6. Jeg er uddanet jordbrugsteknolog, men har aldrig brugt min uddannelse direkte

7. Jeg har to skønne brødre

8. Jeg har været 9 fantastiske måneder i Australien efter min gymnasietid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...