Sider

torsdag den 3. november 2011

1. projekt på min nye symaskine

Jeg har lavet to bil-dækner til hundene på min nye fine maskine. Jeg ville ikke kaste mig ud i noget vildt "vigtigt" før jeg lige havde testet den af, og fundet mig til rette med den, men det kører rigtig fint så nu kan jeg bare fræse derudaf. Jeg træner jo også hund her om efteråret og vinteren, hvor de kan blive kolde og våde, og så er det rart at have lidt at give dem på i bilen, mens man lige kan tage en sludder med de andre hundeførere.
Jeg måtte også lige afprøve nogle af de forskellige stingtyper den har indbygget, og det giver et ret fint sidste touch synes jeg.




Derudover er en af vores tæver gået i løbetid i dag og hun skal have hvalpe i denne omgang så det er jo en længe ventet løbetid, ja det er noget sært noget at glæde sig til, men ikke desto mindre så har vi glædet os til dagen. Det er efterhånden 1½ år siden vi havde hvalpe sidst, så jeg kan næsten ikke vente til det sker igen. Hvis i er mere nysgerrige kan i kigge på vore hjemmeside www.kennelvanillajoy.dk

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Fed detalje at du har leget med de fancy sting i kanten.

    SvarSlet
  2. ÅRHHH hvor er de skønne dine guldklumper - jeg eeeelsker "cockere". Jeg har haft cockere hele min barndom og synes det er en fantastisk race :-) Desværre nedlagde min mand veto mod cockere da vi sku ha´hund, så vi fik en cavallier - dette er oz en fantastisk lækker og henrivende race.

    Jeg er sikker på dine dejlige guldklumper sætter pris på det dejlige "vintertøj" mor har syet til dem ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...