Sider

onsdag den 14. december 2011

Mit bidrag til de indlagte børn

I sidste måned postede jeg et indlæg om den fine ide, som Mette med bloggen Frejvald har fået omkring julegaver til de børn, som er indlagt i julen på Odense Universitets Hospital, ordningen er faktisk blevet udvidet til også at gælde Skejby Sygehus nu pga den store opbakning der har været omkring projektet.
Jeg har fået sendt mine bidrag afsted til Mette, som så snart vil tage afsted og lege julemand og forhåbentlig skabe lidt glæde i en svær tid.
Jeg kom desværre lidt for sent i gang med at producere, men så er det jo godt, der lå lidt på lageret som var lavet i forvejen.
Kjole str 2½-3 år og to stk pixe-bogs-etuier, det med smølfer er det eneste der er frisk produceret og det nederste billede vider indersiden af det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...