Sider

torsdag den 22. marts 2012

Det er i dag et vejr....

Ja et dejligt solskinsvejr og det lugter jo lidt af forår og sommer, så jeg fik lyst til at sy lidt sommerbukser til Johanna.
Det første par er smækbukser i skønt retrostof, modellen er Elsebeth Gynther og de er lette og luftige, desværre er de også alt for store til Johanna, så enten skal de gemmes til næste sommer eller også kan det være, der er nogen derude med en lidt større pige end min, jeg tænker ca 4 år, som har lyst til at købe dem, sig endelig til hvis det er tilfældet. Prisen er 150 kr pp
Og så må jeg hellere få rettet mønsteret til og prøve engang mere....



Det næste par er shorts, og er heldigvis lige den rigtige størrelse, de har elastik i taljen og manchetter med små knapper i benene




Jeg har også fået købt lidt forårs og sommer sko til prinsessen, hun er jo selvfølgelig vokset ud af de gamle, så der må jo fornyelse til




2 kommentarer:

  1. lækre bukser. Er især vild med de shorts. Sad netop idag og kiggede på et mønster lig dem. Tror også jeg er nødt til at begive mig ud i sådan et projekt.
    Lækre sko den lille har fået. Så er hun klar til forår og solskin.

    SvarSlet
  2. Lækkert - hele vejen igennem!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...