Sider

søndag den 26. august 2012

Værelses-lir

Mens faren har brygget øl i dag, har Johanna og jeg hygget os med foskellige sysler. Johanna har lavet halskæder, armbånd og perleplader mens jeg har fået lavet lidt lir til hendes værelse.
En regnvejrssky-uro med farverige dråber og en lille flagranke i tøsefarver.
Skyen er syet i vintage stof og har filt dråber kantet med neon pink tråd og med en smule pladevat imellem så de ikke var helt flade. Skyen er stoppet ud med bamsefyld.
Flagranken er også i vintagestof.
 


 

18 kommentarer:

  1. Hvor er den sky bare super fin :)

    SvarSlet
  2. flotte sager, er helt vild med skyen :)

    SvarSlet
  3. så flotte ting du har sydd. og skyen var nydelig:)

    SvarSlet
  4. Lækkerier du der har lavet.

    Skyen er så fin, bare der var nogen jeg skulle lave barselsgave til, så blev det helt sikkert en sky a la din

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, er da glad for at kunne inspirere, og ja den vil da passe helt perfekt til en barselsgave

      Slet
  5. Hvor ER den fed, Sine. Knus Heidi

    SvarSlet
  6. Fine sager, sådan en sky har stået på min to do liste længe og jeg har faktisk en jeg skal have lavet en barselsgave til, så måske jeg skulle gribe ideen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så må du igang, det tager ikke så lang tid når man først lige kommer igang, et hyggeligt lille projekt

      Slet
  7. Festligt med neon!
    Det er jo lige sådan et par ting, der rigtigt hygger på et pigeværelse. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nu har hun jo fået lavet lidt om på væreslset og så skal der jo lige lidt nyt til

      Slet
  8. Rigtig fint og dejligt ser det ud:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...